Icona Pop - All Night

Idag blir det att hissa eller dissa Icona Pop's nya låt All Night!
 
Låtens musik får 3,5 av 5 stjärnor (musiken är lite för mycket I Love It).
Låtens text får 3 av 5 stjärnor.
Låtens musikvideo får 2 av 5 stjärnor.
 
Jag tror att om man lyssnar på låten flera gånger så kommer man börja gilla den mer och mer, så lyssna på!
 
Här kan du lyssna på Icona Pop - All Night!:
 
Den här låten är mer neutral, vet inte om jag ska sätta hiss eller diss på den så de blir båda!
 
Låten i helhet får:
 

Kommentarer
Johan säger:

Kul bloggidé tycker jag! Bring it on!

Jag gillar Icona pop, både deras tidigare låtar och denna. Så ja, den hissas helt klart av mig. Dock är det lite som du säger, man kanske får lyssna på den några gånger för att gilla den. så var det redan med I love it för min del. Gillade den inte alls till en början, men sedan blev det en stor hit ändå :)

2013-09-27 | 16:34:38
Bloggadress: http://schumacher4ever.blogg.se

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback